Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մի գե­րան­դիա­վոր է շր­ջում Հա­յաս­տա­նում

Մի գե­րան­դիա­վոր է շր­ջում Հա­յաս­տա­նում
08.05.2020 | 00:13
Դիտվել է՝ 33774

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ